Nejčtenější
II - T18
40885xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28561xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26496xII - Cruiser Mk. III
24159xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14889xRegistrace
12094xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10668xII - Tetrarch
9477xVerze 8.7 byla spuštěna!
8405xVI - Dicker Max
8346x
40885xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28561xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26496xII - Cruiser Mk. III
24159xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14889xRegistrace
12094xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10668xII - Tetrarch
9477xVerze 8.7 byla spuštěna!
8405xVI - Dicker Max
8346x
X - T110E4
Stíhač tanků: T110E4
Charakteristiky pro vozidlo se základní konfigurací a posádkou se 100% úrovní výcviku.
Hlavní charakteristiky
Úroveň | X |
Výdrž | 2 000 HP |
Hmotnost/Maximální nosnost | 64.03 / 67.0 t |
Cena | 6 100 000 |
Posádka |
|
Pohyblivost | |
Výkon motoru | 875 h.p. |
Maximální rychlost | 35 km/h |
Rychlost otáčení | 26 stupňů za sekundu |
Rychlost otáčení věže | 18 stupňů za sekundu |
Pancíř | |
Pancíř korby (mm) |
|
Pancíř věže (mm) |
|
Výzbroj | |
Dělo | 155 mm AT Gun T7E2 |
Munice | 27 ks |
Poškození | 638–1063 HP |
Průbojnost | 221–369 mm |
Rychlost střelby | 2.86 ran/min |
Dohled | 400 m |
Dosah rádia | 745 m |
Konfigurace
Věže
Úroveň | Věž | Pancíř (mm) |
Rychlost otáčení (stupňů za sekundu) |
Dohled (m) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|---|
X | T110E4 |
|
18 | 400 | 66 000 |
Děla
Úroveň | Dělo | Poškození (НР) |
Průbojnost (mm) |
Rychlost střelby (ran/min) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|---|
X | 155 mm AT Gun T7E2 | 850/850/1100 | 295/375/90 | 2.86 | 335 000 |
Motory
Úroveň | Motor | Výkon (h.p.) |
Pravděpodobnost požáru (%) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
X | Continental AOI-1490 | 875 | 20 | 100 000 |
Podvozky
Úroveň | Podvozek | Maximální nosnost (t) |
Rychlost otáčení (stupňů za sekundu) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
X | T110E4 | 67.0 | 26 | 82 500 |
Rádia
Úroveň | Rádio | Dosah rádia (m) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|
X | AN/VRC-3 | 745 | 51 600 |
WOTANKS.eu | 25.7.2013 20:00 | 2146x přečteno
Komentáře
Komentáře nejsou pod tímto článkem povoleny.