Nejčtenější
II - T18
40885xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28561xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26496xII - Cruiser Mk. III
24159xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14889xRegistrace
12094xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10668xII - Tetrarch
9477xVerze 8.7 byla spuštěna!
8405xVI - Dicker Max
8346x
40885xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28561xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26496xII - Cruiser Mk. III
24159xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14889xRegistrace
12094xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10668xII - Tetrarch
9477xVerze 8.7 byla spuštěna!
8405xVI - Dicker Max
8346x
VIII - T26E4 SuperPershing
Střední tank: T26E4 SuperPershing
Charakteristiky pro vozidlo se základní konfigurací a posádkou se 100% úrovní výcviku.
Hlavní charakteristiky
Úroveň | VIII |
Výdrž | 1 450 HP |
Hmotnost/Maximální nosnost | 50.49 / 52.5 t |
Cena | 7 200 |
Posádka |
|
Pohyblivost | |
Výkon motoru | 500 h.p. |
Maximální rychlost | 38 km/h |
Rychlost otáčení | 32 stupňů za sekundu |
Rychlost otáčení věže | 24 stupňů za sekundu |
Pancíř | |
Pancíř korby (mm) |
|
Pancíř věže (mm) |
|
Výzbroj | |
Dělo | 90 mm Gun T15E1 |
Munice | 54 ks |
Poškození | 180–300 HP |
Průbojnost | 128–213 mm |
Rychlost střelby | 7.32 ran/min |
Dohled | 380 m |
Dosah rádia | 745 m |
Konfigurace
Věže
Úroveň | Věž | Pancíř (mm) |
Rychlost otáčení (stupňů za sekundu) |
Dohled (m) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|---|
VIII | T26E4 |
|
24 | 380 | -- |
Děla
Úroveň | Dělo | Poškození (НР) |
Průbojnost (mm) |
Rychlost střelby (ran/min) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|---|
VIII | 90 mm Gun T15E1 | 240/240/320 | 170/258/45 | 7.32 | -- |
Motory
Úroveň | Motor | Výkon (h.p.) |
Pravděpodobnost požáru (%) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
VI | Ford GAF V8 | 500 | 20 | -- |
Podvozky
Úroveň | Podvozek | Maximální nosnost (t) |
Rychlost otáčení (stupňů za sekundu) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
VIII | М26Т80Е1 | 52.5 | 32 | -- |
Rádia
Úroveň | Rádio | Dosah rádia (m) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|
X | SCR 528A1 | 745 | -- |
WOTANKS.eu | 25.7.2013 20:00 | 3959x přečteno
Komentáře
Komentáře nejsou pod tímto článkem povoleny.