Nejčtenější
II - T18
40885xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28561xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26496xII - Cruiser Mk. III
24159xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14889xRegistrace
12094xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10668xII - Tetrarch
9477xVerze 8.7 byla spuštěna!
8405xVI - Dicker Max
8346x
40885xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28561xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26496xII - Cruiser Mk. III
24159xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14889xRegistrace
12094xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10668xII - Tetrarch
9477xVerze 8.7 byla spuštěna!
8405xVI - Dicker Max
8346x
V - T14
Těžký tank: T14
Charakteristiky pro vozidlo se základní konfigurací a posádkou se 100% úrovní výcviku.
Hlavní charakteristiky
Úroveň | V |
Výdrž | 690 HP |
Hmotnost/Maximální nosnost | 47.76 / 49.8 t |
Cena | 1 500 |
Posádka |
|
Pohyblivost | |
Výkon motoru | 720 h.p. |
Maximální rychlost | 34 km/h |
Rychlost otáčení | 20 stupňů za sekundu |
Rychlost otáčení věže | 26 stupňů za sekundu |
Pancíř | |
Pancíř korby (mm) |
|
Pancíř věže (mm) |
|
Výzbroj | |
Dělo | 75 mm Gun M3 |
Munice | 90 ks |
Poškození | 83–138 HP |
Průbojnost | 69–115 mm |
Rychlost střelby | 15.75 ran/min |
Dohled | 330 m |
Dosah rádia | 570 m |
Konfigurace
Věže
Úroveň | Věž | Pancíř (mm) |
Rychlost otáčení (stupňů za sekundu) |
Dohled (m) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|---|
V | T14 |
|
26 | 330 | -- |
Děla
Úroveň | Dělo | Poškození (НР) |
Průbojnost (mm) |
Rychlost střelby (ran/min) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|---|
IV | 75 mm Gun M3 | 110/110/175 | 92/127/38 | 15.75 | -- |
Motory
Úroveň | Motor | Výkon (h.p.) |
Pravděpodobnost požáru (%) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
VII | Ford GAZ | 720 | 20 | -- |
Podvozky
Úroveň | Podvozek | Maximální nosnost (t) |
Rychlost otáčení (stupňů za sekundu) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
VI | T14 | 49.8 | 20 | -- |
Rádia
Úroveň | Rádio | Dosah rádia (m) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|
VIII | SCR 508/1 | 570 | -- |
WOTANKS.eu | 25.7.2013 20:00 | 2933x přečteno
Komentáře
Komentáře nejsou pod tímto článkem povoleny.