Nejčtenější
II - T18
40971xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28711xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26568xII - Cruiser Mk. III
24342xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14933xRegistrace
12249xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10714xII - Tetrarch
9519xVerze 8.7 byla spuštěna!
8449xVI - Dicker Max
8397x
40971xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28711xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26568xII - Cruiser Mk. III
24342xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14933xRegistrace
12249xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10714xII - Tetrarch
9519xVerze 8.7 byla spuštěna!
8449xVI - Dicker Max
8397x

IX - M53/M55
Dělostřelectvo: M53/M55

Charakteristiky pro vozidlo se základní konfigurací a posádkou se 100% úrovní výcviku.
Hlavní charakteristiky
Úroveň | IX |
Výdrž | 450 HP |
Hmotnost/Maximální nosnost | 44.61 / 44.7 t |
Cena | 3 550 000 |
Posádka |
|
Pohyblivost | |
Výkon motoru | 770 h.p. |
Maximální rychlost | 56 km/h |
Rychlost otáčení | 22 stupňů za sekundu |
Rychlost otáčení věže | 10 stupňů za sekundu |
Pancíř | |
Pancíř korby (mm) |
|
Výzbroj | |
Dělo | 155 mm Gun M46 |
Munice | 40 ks |
Poškození | 938–1563 HP |
Průbojnost | 66–110 mm |
Rychlost střelby | 1.97 ran/min |
Dohled | 350 m |
Dosah rádia | 500 m |
Konfigurace

Děla
Úroveň | Dělo | Poškození (НР) |
Průbojnost (mm) |
Rychlost střelby (ran/min) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|---|
VIII | 155 mm Gun M46 | 1250/1250 | 88/90 | 1.97 | 125 000 |
IX | 8-inch Howitzer M47 | 1850/1450/1850 | 102/241/102 | 1.33 | 240 000 |

Motory
Úroveň | Motor | Výkon (h.p.) |
Pravděpodobnost požáru (%) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
VIII | Ford GAC | 770 | 20 | 59 000 |
X | Continental AV-1790–7B | 810 | 12 | 100 000 |

Podvozky
Úroveň | Podvozek | Maximální nosnost (t) |
Rychlost otáčení (stupňů za sekundu) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
VIII | T97/T108 | 44.7 | 22 | 31 000 |
IX | M53/M55 | 48.0 | 24 | 64 000 |

Rádia
Úroveň | Rádio | Dosah rádia (m) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|
VIII | AN/PRC-10 | 500 | 22 000 |
X | AN/PRC-25 | 750 | 54 000 |
WOTANKS.eu | 25.7.2013 20:00 | 4464x přečteno
Komentáře
Komentáře nejsou pod tímto článkem povoleny.