Nejčtenější
II - T18
40885xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28561xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26496xII - Cruiser Mk. III
24159xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14889xRegistrace
12094xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10668xII - Tetrarch
9477xVerze 8.7 byla spuštěna!
8405xVI - Dicker Max
8346x
40885xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28561xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26496xII - Cruiser Mk. III
24159xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14889xRegistrace
12094xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10668xII - Tetrarch
9477xVerze 8.7 byla spuštěna!
8405xVI - Dicker Max
8346x
II - T2 Light Tank
Lehký tank: T2 Light Tank
Charakteristiky pro vozidlo se základní konfigurací a posádkou se 100% úrovní výcviku.
Hlavní charakteristiky
Úroveň | II |
Výdrž | 150 HP |
Hmotnost/Maximální nosnost | 7.6 / 8.3 t |
Cena | 750 |
Posádka |
|
Pohyblivost | |
Výkon motoru | 265 h.p. |
Maximální rychlost | 72 km/h |
Rychlost otáčení | 47 stupňů za sekundu |
Rychlost otáčení věže | 39 stupňů za sekundu |
Pancíř | |
Pancíř korby (mm) |
|
Pancíř věže (mm) |
|
Výzbroj | |
Dělo | 20 mm Hispano Suiza Birgikt Gun M1 |
Munice | 1200 ks |
Poškození | 9–15 HP |
Průbojnost | 23–38 mm |
Rychlost střelby | 108.96 ran/min |
Dohled | 260 m |
Dosah rádia | 325 m |
Konfigurace
Věže
Úroveň | Věž | Pancíř (mm) |
Rychlost otáčení (stupňů za sekundu) |
Dohled (m) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|---|
I | T2D1 |
|
39 | 260 | -- |
Děla
Úroveň | Dělo | Poškození (НР) |
Průbojnost (mm) |
Rychlost střelby (ran/min) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|---|
II | 20 mm Hispano Suiza Birgikt Gun M1 | 12/12 | 30/41 | 108.96 | -- |
Motory
Úroveň | Motor | Výkon (h.p.) |
Pravděpodobnost požáru (%) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
IV | Continental R-670–5 | 265 | 20 | -- |
Podvozky
Úroveň | Podvozek | Maximální nosnost (t) |
Rychlost otáčení (stupňů za sekundu) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
II | T16E2 | 8.3 | 47 | -- |
Rádia
Úroveň | Rádio | Dosah rádia (m) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|
IV | SCR 210 | 325 | -- |
WOTANKS.eu | 25.7.2013 20:00 | 4556x přečteno
Komentáře
Komentáře nejsou pod tímto článkem povoleny.