Nejčtenější
II - T18
40885xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28561xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26497xII - Cruiser Mk. III
24159xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14889xRegistrace
12094xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10668xII - Tetrarch
9477xVerze 8.7 byla spuštěna!
8405xVI - Dicker Max
8346x
40885xNahlédnutí do herní aktualizace 8.8
28561xÚplný seznam změn herní aktualizace 8.7
26497xII - Cruiser Mk. III
24159xII - Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
14889xRegistrace
12094xVerze 8.8 bude spuštěna zítra!
10668xII - Tetrarch
9477xVerze 8.7 byla spuštěna!
8405xVI - Dicker Max
8346x
II - T1E6
Lehký tank: T1E6
Charakteristiky pro vozidlo se základní konfigurací a posádkou se 100% úrovní výcviku.
Hlavní charakteristiky
Úroveň | II |
Výdrž | 160 HP |
Hmotnost/Maximální nosnost | 9.03 / 11.1 t |
Cena | Dostupné pouze v dárkovém obchodě |
Posádka |
|
Pohyblivost | |
Výkon motoru | 244 h.p. |
Maximální rychlost | 48 km/h |
Rychlost otáčení | 42 stupňů za sekundu |
Rychlost otáčení věže | 38 stupňů za sekundu |
Pancíř | |
Pancíř korby (mm) |
|
Pancíř věže (mm) |
|
Výzbroj | |
Dělo | 37 mm Semiautomatic Gun M1924A1 |
Munice | 80 ks |
Poškození | 23–38 HP |
Průbojnost | 25–41 mm |
Rychlost střelby | 42.86 ran/min |
Dohled | 260 m |
Dosah rádia | 325 m |
Konfigurace
Věže
Úroveň | Věž | Pancíř (mm) |
Rychlost otáčení (stupňů za sekundu) |
Dohled (m) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|---|
I | T1 |
|
38 | 260 | -- |
Děla
Úroveň | Dělo | Poškození (НР) |
Průbojnost (mm) |
Rychlost střelby (ran/min) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|---|
I | 37 mm Semiautomatic Gun M1924A1 | 30/30/36 | 33/53/19 | 42.86 | -- |
Motory
Úroveň | Motor | Výkon (h.p.) |
Pravděpodobnost požáru (%) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
IV | American LaFrance 312A V-12 | 244 | 20 | -- |
Podvozky
Úroveň | Podvozek | Maximální nosnost (t) |
Rychlost otáčení (stupňů za sekundu) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|---|
I | Vickers E | 11.1 | 42 | -- |
Rádia
Úroveň | Rádio | Dosah rádia (m) |
Cena (kredity) |
---|---|---|---|
II | SCR 193 | 325 | -- |
WOTANKS.eu | 25.7.2013 20:00 | 3240x přečteno
Komentáře
Komentáře nejsou pod tímto článkem povoleny.